Liburutegia

Kontserbatorioko liburutegiak 27.000 dokumentu baino gehiagoko artxiboa du. Sarrera libre dutenak 15.000 inguru dira liburu, partitura eta diskak kontutan hartuta, denak guztiz kontsultagarriak eta mailegu zerbitzua dugu ikastetxeko kide, ikertzaile, musika talde edota Kontserbatoriotik kanpo dagoen edonorentzat eskuragarri dituzte dokumentu hauek.

Honetaz gain:

Kontaktua: biblioteca@conservatorioescudero.eus

Gurasoen Elkartea

A.M.P.A.

Gurasoak Kontserbatorioko funtzionamenduan Ordezkaritza Organo Gorenean dituzten ordezkarien bitartez eta “El Muro” Guraso Elkartearen bitartez parte hartzen dute. Kontserbatorioan musika ekintzak antolatzeko funtsezkoa da gurasoen partaidetza Elkarte honetan, kontzertu bereziak, musika ibilaldiak, ikastaroak eta hitzaldiak antolatu ahal izateko. Honela gure ikasleek musika hezkuntza aberasgarriago bat jasoko dute. Gaur egun oso guraso gutxik parte hartzen du Elkartean eta egoera larri honetan kolaboratzeko animatzen zaituztegu, guztiz beharrezkoa baita! Anima zaitezte! Zure seme-alabak eskertuko zaitu!

Kontaktua: ampaelmuro@conservatorioescudero.eus